بازرگانی

بازرگانی


بازاریابی و فروش مواد معدنی فرآیندی تخصصی است. دانش، تجربه،  ارتباطات فنی وتجاری گسترده با صنایع و مصرف کنندگان، پشتوانه مالی و اعتبار از مهمترین پارامترهای موفقیت در این زمینه است.

شرکت زر یاب نگاره کوروش با داشتن این پارامترها هم در واردات هم در صادرات از اولین تا آخرین مراحل تجارت ارایه خدمات می نماید. شرکت زر یاب نگاره کوروش همچنین می تواند در تمامی مراحل و اقدامات در زمینه واردات کلیه تجهیزات و ماشین آلات معدنی ارایه خدمات نماید.   
 

بازاریابی و فروش مواد معدنی فرآیندی تخصصی است. دانش، تجربه،  ارتباطات فنی وتجاری گسترده با صنایع و مصرف کنندگان، پشتوانه مالی و اعتبار از مهمترین پارامترهای موفقیت در این زمینه است.

شرکت زر یاب نگاره کوروش با داشتن این پارامترها هم در واردات هم در صادرات از اولین تا آخرین مراحل تجارت ارایه خدمات می نماید. شرکت زر یاب نگاره کوروش همچنین می تواند در تمامی مراحل و اقدامات در زمینه صادرات واردات کلیه تجهیزات و ماشین آلات معدنی ارایه خدمات نماید.

مواد معدنی دارای تنوع زیادی هستند. این تنوع به بیش از 80 قلم ماده معدنی می رسد. علاوه براین، تنوع فراوان در ویژگی های شیمیایی و فیزیکی محصولات معدنی موجب می شود که طیف وسیعی از کاربردها حتی برای یک قلم ماده معدنی وجود داشته باشد. سالانه بیش از 8 میلیارد تن مواد معدنی از معادن سراسر دنیا تولید می شود. سهم معادن فلزی از این مقدار، بیش از 2 میلیارد تن است. اگرچه ذخایر مواد معدنی دنیا بیش از 400 میلیارد تن برآورد شده است و بیش از 125 میلیارد تن از آن فلزات هستند ولی، رشد فزآینده تقاضا برای مواد معدنی به ویژه فلزاتی از قبیل مس، آلومینیوم، لیتیم، کبالت، نیکل، ... موجب می گردد که تولید و تجارت مواد معدنی رو به رشد و پویا باشد. بعنوان مثال در حال حاضر ارزش تجارت مس به تنهایی بیش از 140 میلیارد دلار است که پیش بینی می شود با رشد حدود 5/1 درصد، به 200 میلیارد دلار در سال 2030 برسد. ارزش سالانه تولیدات معادن بیست کشور اول تولید کننده مواد معدنی بیش از 850 میلیارد دلار است. براساس آمارهای معتبر بین المللی این کشورها به ترتیب عبارتند از چین، استرالیا، آمریکا، اندونزی، روسیه، برزیل، شیلی، آفریقای جنوبی، کانادا، پرو، هند، قزاقستان، آلمان، مکزیک، کنگو، لهستان، کلمبیا، اکراین، فیلیپین و زامبیا. رشد تقاضای جهانی از سویی و نیاز اقتصادی کشورهای در حال توسعه که دارای منابع و ذخایر قابل توجه هستند از سویی دیگر و تغییرات الگوی مصرف و تجارت کالاهای معدنی موجب خواهد شد تولید کنندگان جدید و به دنبال آن بازارهای صادرات و واردات جدید ایجاد شود. در حال حاضر ارزش مجموع تبادلات تجارت بین الملل (صادرات و واردات) تولیدات معادن دنیا بالغ بر 1000 میلیارد دلار است. تولید سالانه بیش از 8 میلیارد تن ماده معدنی به اضافه باطله های معادن و فرآوری مواد معدنی مستلزم بکار گیری ماشین آلات متناسب است که خود زمینه ایجاد یک تجارت بزرگ ، پویا و روبه رشد را فراهم آورده است.  

پراکندگی و توزیع جغرافیایی معادن، تنوع محصولات معدنی، تنوع بازارهای هدف، حجم، وزن و ارزش کالاهای معدنی  و پیش بینی قیمت کالاهای معدنی همه نشانگر پیچیدگی بازاریابی و تجارت در این زمینه است. شناخت کامل از تولید کنندگان - مصرف کنندگان موجود و تولید کنندگان - مصرف کنندگان بالقوه، دانش و تجربه درخصوص ارزیابی و کاربرد مواد معدنی و شناخت بازار مستلزم تجارت موفق در این زمینه است.

شرکت زر یاب نگاره کوروش با داشتن این پارامترها هم در واردات هم در صادرات از اولین تا آخرین مراحل تجارت ارایه خدمات می نماید. شرکت زر یاب نگاره کوروش همچنین می تواند در تمامی مراحل و اقدامات در زمینه صادرات و واردات کلیه تجهیزات و ماشین آلات معدنی ارایه خدمات نماید.